سپرده گذاری از روش روادیدِ EB5 ایالات متحده
نوشته شده توسط : mgh


سپرده گذاری از روش روادیدِ EB5 ایالات متحده
اشخاص برای سپرده گذاری از روش طریق روادیدِ EB5 ایالات متحده می‌توانند به دو شکل مبادرت کرده و در یکی بخش ها خاص ایالات متحده که محروم یا این که مالامال ریسک میباشد سپرده گذاری 900 دلاری یا این که 1،800،000 میلیون دلاری داشته باشند. اشخاص با سپرده گذاری از روش روادیدِ EB5 ایالات متحده می‌توانند در پهنا 4 الی 5 سال برنده  مهاجرت به قبرس شمالی به اخذ اقامت ایالات متحده شوند.

سپرده گذاری از روش روادیدِ E2 ایالات متحده
اشخاصی که دارایی مالی خیلی خیر ندارند می‌توانند از طریق سپرده گذاری از روش روادیدِ E2 ایالات متحده استعمال کرده و در ایالات متحده سپرده گذاری نمایند. برای سپرده گذاری از روش روادیدِ E2 ایالات متحده داوطلبان می بایست دست‌کم سپرده گذاری 100 هزار دلاری را در ایالات متحده داشته باشند.

سپرده گذاری از روش تصویب شعبه کمپانی
عده ای که به تجارت گرایش دارا‌هستند می‌توانند یک شعبه تازه در ایالات متحده بهره برداری نموده یا این که یک کسب و کار نو را در سرزمین ایالات متحده فعال‌ساز‌ی نمایند. اشخاص برای سپرده گذاری از روش تصویب کمپانی در ایالات متحده بایستی واحد سنجش لازمی سرمایه داشته و دست‌کم 1 سال از بهره‌برداری تجارت آنها پیشین باشد.

سپرده گذاری از روش خرید ملک
خرید ملک یکی رویکرد های سپرده گذاری در ایالات متحده میباشد که اشخاص برای سپرده گذاری درین طرز آغاز می بایست وارد ایالات متحده شوند. قابل ذکر میباشد افرادی که روادیدِ ایالات متحده توریستی را داشته باشند قابلیت خرید منزل یا این که ملک را در مرزو بوم ایالات متحده خواهند داشت.

سپرده گذاری از روش خرید سندها قرضه دولتی
یک کدام از شایسته ترین رویکرد های سپرده گذاری در ایالات متحده سپرده گذاری از روش خرید ورقه ها قرضه دولتی میباشد که بسیار قابل اعتقاد است. اشخاص برای استخراج اقامت ایالات متحده از روش خرید اسناد قرضه دولتی ما یحتاج میباشد سپرده گذاری 1 میلیون دلاری نمایند.

با دقت به تعدد طریق های سپرده گذاری در این مرزو بوم و تفاوت در وضعیت و دست کم واحد سنجش سرمایه برای سپرده گذاری در این مرز و بوم می اقتدار اظهار‌کرد آیتم های پیش رو برای سرمایه گذاران زیاد بوده و لازمه گزینش شایسته ترین روش رسیدگی مجموع راه و روش های سپرده گذاری در این مملکت میباشد. اشخاص برای تعیین شایسته ترین طرز سپرده گذاری در این مملکت بایستی دارایی مالی و غرض خویش از سپرده گذاری را نظارت کرده و بعد یکی نحوه های مطلوب را تعیین‌ کنند. به عنوان مثال سپرده گذاری از روش خرید ملک در ایالات متحده برای عده ای که غرض اخذ اقامت ایالات متحده را دارا هستند نحوه قابل قبولی نمی‌باشد، چون خرید ملک در ایالات متحده سبب به اخذ اقامت ایالات متحده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید : مسافرت به ایالات متحده

سپرده گذاری در ایالات متحده از روش خرید سندها قرضه دولتی
یک کدام از شایسته ترین و مطمئن ترین شیوه ها برای سپرده گذاری در ایالات متحده، سپرده گذاری از روش خرید ورقه ها قرضه دولتی میباشد که طرف داران متعددی دارااست. سپرده گذاری در این مملکت از روش خرید ورقه ها قرضه دولتی یک کدام از شیوه های بسیار معدود ریسک برای سپرده گذاری میباشد و مزایای متعددی مثلا اخذ اقامت در ایالات متحده را داراست. عده ای که می‌خواهند از روش خرید سندها قرضه دولتی ایالات متحده برنده به اخذ اقامت ایالات متحده شوند مورد نیاز میباشد دست کم 1 میلیون دلار سپرده گذاری کنند.

با اعتنا به‌این که سرمایه گذار در شیوه سپرده گذاری در این میهن از روش خرید سندها قرضه دولتی در یک مکانیستم دولتی سپرده گذاری می نماید اعتقاد و باور خیال بیشتری داشته و دیگر احتمال کلاهبرداری از سرمایه سرمایه گذار نیست. همینطور با اعتنا بدین که غرض اشخاص از سپرده گذاری پرورش مالی و اخذ حاصل مالی خوب میباشد، می اقتدار ذکر کرد سپرده گذاری در این مرزو بوم همچون سپرده گذاری در اروپا از روش خرید اسناد قرضه دولتی نتیجه ها مالی بهتری را به همدم داشته و سرمایه گذار گسترش چشمگیری را خواهد داشت.

 

اشخاص برای سپرده گذاری در این مرزوبوم از روش خرید ورقه ها قرضه دولتی آغاز مورد نیاز میباشد موقعیت سپرده گذاری در ایالات متحده​ و دستکم ترازو سرمایه برای سپرده گذاری در ایالات متحده​ را رسیدگی کرده و بعد از آن برای خرید سندها قرضه دولتی مبادرت نمایند. اشخاصی که دارایی مالی موردنیاز برای خرید میزان مناسب ورقه ها قرضه دولتی را ندارند میتوانند از روش دیگر طرز های سپرده گذاری در ایالات متحده مبادرت کرده و شانس خویش را آزمون کنند.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: